Vasiliki Beach - Reisverslag uit Vasilikí, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Vasiliki Beach - Reisverslag uit Vasilikí, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Vasiliki Beach

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

07 Juni 2024 | Griekenland, Vasilikí

Woensdag 5 juni, reisdag naar camping Vasiliki Beach op het eiland Lefkas, 277KM.

Donderdag 6 juni een vrije dag. `s Middags een potje Jeu de Boules gespeeld en `s avonds met elkaar gegeten waarbij iedereen wat klaar maakte. het werd voor de meesten een gezellige avond met drank van ACSI.

Vrijdag 7 juni om 8.00uur met de bus vertrokken voor een nieuwe excursie. Een bootexcursie (inclusief lunch) laat ons onder andere de eilanden Meganisi. Op Meganisi zijn er drie dorpen: 1. Katomeri, een traditioneel dorp in het oosten,2.Vathy, de haven van Meganisi, een vissers dorp in een diepe baai, zeerpopulair onder zeilers en3. Spartochori, een traditioneel dorp op een heuvel, met smalle stegen en traditionele huisjes. In totaal wonen er iets meer dan 1000 vaste inwoners op het eiland.

Onderweg gaan we er enkele malen uit om te zwemmen of te snorkelen.

En we gaan naar het eiland Skorpios, het voormalige privé-eiland van Onnasis

• 08 Juni 2024 - 09:33

Natasja :

Nou dat is niet verkeerd! Mooi hoor, prachtig strand.

Daar xou ik wel willen zwemmen en snorkelen....

Ook nog effe op een boot nou wat wil je nog meer?

Tags: Zwemmen