Camping Slapic - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Camping Slapic - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Camping Slapic

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

26 April 2024 | Kroatië, Duga Resa

Onze tweede volle dag op camping Slapic in Duga Resa, de verzamelcamping waar de georganiseerde reis start. Vandaag `s morgens nog regenachtig, `s middags klaarde het later wat op.

Mijn buurman had gisteren z`n camper schoon gemaakt. Goed voorbeeld doet goed volgen dus besloot ik dat ook maar te doen. Verder toch weinig om handen en stil zitten is ook niks voor mij. Nou hij ( de camper ) staat weer te blinken. Dan het chemisch toilet geleegd en maar wat bier gedronken. Je moet toch wat in je leven. ( smiley )[e-1f604] ,volgens mijn vrouw drinkt haar man teveel. Maar ja die drinkt zelf helemaal niks dus dat is geen maatstaf. Gelukkig wel goede muziek tijdens ons verblijf. Die JBL muziekbox met Spotify is echt geweldig. Je weet wel: Joe Bonamassa , Eagles, Tony Joe White, Lynyrd Skynyrd, Alter Bridge, Joe Cocker, enz. Bij het horen van Joe Bonamassa gelijk weer de herinnering aan het concert van hem dat ik laatst in het Afas theater in Amsterdam heb gezien. Geweldig !!

Nu is Pieta in de camper aan het koken. Philaf: stukjes kip met abrikoos en rijst.

Vanavond weer TV kijken , puzzelen en verder zien we wel.

Groet van ons. P N

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Duga Resa

Pieta en Nico

Levensgenieters met hun camperreizen.

Actief sinds 13 April 2024
Verslag gelezen: 38
Totaal aantal bezoekers 477

Voorgaande reizen:

13 April 2024 - 31 December 2024

Mijn eerste reis

Landen bezocht: