De eerste volle dag op camping Slapic. - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu De eerste volle dag op camping Slapic. - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

De eerste volle dag op camping Slapic.

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

24 April 2024 | Kroatië, Duga Resa

Na een rustige nacht met wel weer veel regen het gewone ritueel van kachel aan, aankleden, eten en douchen.

De regen is wat minder en 's middags gestopt. Even later zijn we lopend boodschappen gaan doen in Belavici ( Duga Resa ) bij de locale supermarkt. Onderweg wat foto's gemaakt van de rivier Mreznica en een waterratgemaal. Op de camping staat nog een andere groep reizigers. Deze zijn van de NKC die gaan ook een rondreis naar Griekenland doen. 's Avonds soep gegeten met brood. Dit was de overgebleven soep die de dag ervoor niet uit de koelkast was gevallen.

Verder die avond TV gekeken op de laptop.

Groetjes allemaal van ons. [e-1f617] [e-1f618]

• 24 April 2024 - 21:31

Franse Mostert :

Blijft erg leuk om jullie verslagen te lezen. Fijne avond. Liefs van ons [e-1f496]

• 24 April 2024 - 22:08

Natasja :

Nog effe volhouden de zon komt er vast aan!!!!!!

Heel veel plezier nog!

• 25 April 2024 - 08:03

Sylvia :

Nou ziet er zonnig uit dat plekje toch fijne dag groetjes

• 25 April 2024 - 11:11

Mostertjes:

Wij lezen uiteraard alle reacties. Heel leuk allemaal [e-2764][e-1f469][e-1f60d]

• 25 April 2024 - 15:24

Cock En Wilna:

hoii luitjes,

Zo te lezen gaat alles voorspoedig.

Moeders zit al met een tijdschriftje, lekker hoor.

Zitten jullie nu ook op de verzamelcamping?

Wij gaan het horen of lezen.

Veel plezier!! [e-1f64c] [e-1f64c]

• 25 April 2024 - 16:50

Pieta En Nico :

Goedendag familie en vrienden,

Na het vertrek zondag van huis zijn we 2 keer in Duitsland gestopt. Onderweg werd het weer steeds slechter. Van regen naar sneeuw. Dat motiveerde ons niet om ergens langer te blijven staan. Aldus de derde dag maar gelijk doorgereden naar de startcamping van de georganiseerde reis: camping Slapic in Duga Resa. Vandaag klaart het weer een beetje op. Vanaf morgen wordt het steeds beter.

Groetjes