Maandag 27 en dinsdag 28 mei - Reisverslag uit Mystras, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Maandag 27 en dinsdag 28 mei - Reisverslag uit Mystras, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Maandag 27 en dinsdag 28 mei

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

29 Mei 2024 | Griekenland, Mystras

Maandag 27 mei een lekkere rustdag gehouden op camping Bekas in Epidavros met mooi weer en uitzicht op zee en een prachtig landschap.

Dinsdag 28 mei gereisd van Epidavros naar Mystras, camping Castle view vlakbij het welbekende S.P.A.R.T.A. ( Timo !).

Onderweg bij de Lidl boodschappen gedaan. Dat leverde nogal wat problemen op om die te vinden.

Toch gevonden. Konden gelijk tanken in de buurt en op naar Mystras op bovengenoemde camping met krappe plekken. Wel weer een goed restaurant en een zwembad, waar met de huidige temperaturen /- 28gr. gretig gebruik van werd gemaakt door de groep.

`s Avonds lekker gegeten bij het restaurant van de camping. Zulke lappen vlees dat we het allebei niet op kregen. Daar was de hond en de kat van de camping wel blij mee.

• 29 Mei 2024 - 16:50

Margo Mostert :

[e-1f602]

• 29 Mei 2024 - 17:30

Sylvia:

Mooie omgeving en uitzichten dat weet ik nog op de fiets was het wel klimmen hier en daar geniet van het zonnetje hier veel regen

• 29 Mei 2024 - 18:31

De Hoogerwaardjes: