Vrije dag, moederdag - Reisverslag uit Néa Moudhaniá, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Vrije dag, moederdag - Reisverslag uit Néa Moudhaniá, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Vrije dag, moederdag

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

14 Mei 2024 | Griekenland, Néa Moudhaniá

Zondag 12 Mei, moederdag.

Een daagje aan en op het strand doorgebracht. `s Morgens een lekkere strandwandeling gedaan. Na 20 minuten kwamen we bij een groot resort aan waar we vroegen of we daar `s avonds konden eten. Dat was geen probleem zeiden ze.

`s Middags een fietstocht gedaan en lekker aan het strand gezeten. Ma onder parasol, pa in de zon. Pieta had van medereizigers gehoord dat in een dorp over het kanaal een goed restaurant was.

Dus om 17.00uur op de fiets vertrokken om lekker uit te gaan eten. Aan het einde van de weg kwamen we tenslotte bij de brug aan waar we alleen overheen konden door de fietsen 4 of 5 trappen op te duwen.

Dat zagen we niet zitten met de elektrische fiets. Dus terug naar het resort. Daar moesten we stijl naar beneden om bij het restaurant aan te komen. Hier bleek het restaurant pas na een uur open te gaan.

Helaas terug naar de camper en daar patat met kroten gegeten. Er was n.l. geen restaurant op de camping.

• 14 Mei 2024 - 11:34

Margo M:

Ahhh dat was een etentje met obstakels, in ieder geval de buurt verkend en hollandse kroten met patattekes is ook niet verkeerd !! :-)

• 14 Mei 2024 - 11:35

Margo M:

[e-1f600][e-1f60b][e-1f618]

• 15 Mei 2024 - 23:42

Natasja :

[e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648][e-1f648]