Voorbereidingen voor onze reis naar Griekenland - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor onze reis naar Griekenland - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor onze reis naar Griekenland

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

21 April 2024 | Nederland, Sliedrecht

We zijn beiden op onze eigen manier bezig met de voorbereidingen voor onze reis naar Griekenland. Pieta is alles aan het wassen, inpakken en aan het klaarzetten. Ik ben vandaag voor de laatste keer, vòòr onze reis, bij De Mol vrijwilligerswerk gaan doen. Binnenkort ga ik de camper halen die tijdelijk bij de boerderij van Vink in Papendrecht staat. Op zondag 21 april willen we vertrekken naar Duga Resa camping Slapic in Kroatië. De reis start daar op 05-05-2024. Wij hopen er al enkele dagen daarvoor te arriveren. Alle paperassen zijn verzameld en de tolvignetten en trajecttol voor Oostenrijk en Slovenië zijn binnen. Ik ben er klaar voor. Vrijdagavond nog naar een concert geweest van Joe Bonamassa, zondagochtend 14-05-`24 nog met De Mol gefietst en zondagmiddag kwamen Wil en Johan en Corrie nog op visite en bleven eten. Het was erg gezellig. Mijn zus Margo zou ook komen maar werd ziek helaas. Margo is in de loop van de week nog geweest gelukkig. Het gaat weer een stuk beter met haar.