Beetje hetzelfde de afgelopen twee dagen. - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Beetje hetzelfde de afgelopen twee dagen. - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Beetje hetzelfde de afgelopen twee dagen.

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

29 April 2024 | Kroatië, Duga Resa

Op zondag 28-04-2024 en maandag 29-04-2024 zijn er geen bijzondere dingen gebeurd. gefietst, boodschappen gedaan en in de zon gezeten.

We zijn eigenlijk in afwachting van de rest van de ACSI-groep. Op de camping komen nog wel veel Nederlanders die zelf op doorreis zijn naar het zuiden. daar heb je af en toe wel even een praatje mee. het slapen op de camping gaat prima. Vroeg naar bed, heel veel rust en we slapen lekker uit.

mocht er iets gebeuren wat de moeite waard is om te vermelden dan lees je dat hier.....

Groet van ons,

P en N.

• 30 April 2024 - 10:30

Francis:

Heerlijk toch om zo je dagen door te brengen…. Lekker genieten haampjes.

c’est la vie [e-1f496]

• 30 April 2024 - 12:55

( Johanenwil ):

Hallo beiden,

Fijn dat alles goed verloopt !!

Houden zo.

Groetjes van ons, Johan en Wil.

• 30 April 2024 - 21:50

Natasja :

Succes met wachten en goede reis!!!! Geniet ervan!!!!

• 01 Mei 2024 - 18:26

Sonja Korsten :

Nog een paar daagjes ,en dan gaat de reis beginnen ,naar het mooie Griekenland, groetjes Maub en Sonja.[e-1f600][e-1f64c]

• 08 Mei 2024 - 16:08

An Van Den Akker:

Hallo Pieta en Nico,

Leuk om jullie te volgen op de reis die wij vorig jaar gedaan hebben! We kijken uit naar de verslagen en natuurlijk de foto’s op de voor ons wellicht bekende plekjes.