Vrije dag in Delphi - Reisverslag uit Delphi, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Vrije dag in Delphi - Reisverslag uit Delphi, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Vrije dag in Delphi

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

22 Mei 2024 | Griekenland, Delphi

Maandag 20 mei 2e Pinksterdag,

Na een goed ontbijt onder leiding van Nel ochtendgymnastiek gedaan waar de oude spieren weer wat los van kwamen.

Pieta was nog steeds niet lekker en is bij de camper gebleven en kon ook nog niet wassen.. Gelukkig was het die dag nog niet zo warm.

Ik heb een lekkere fietstocht gedaan. Het afdalen ging prima. Het klimmen werd wat lastiger, ook omdat het wat warmer werd.

Later in de middag nog naar F1-autorace gekeken bij Karin en Fred, de reisleiders.

Aan het einde van de middag gezamenlijk gegeten waarbij een ieder weer wat mee bracht.

• 22 Mei 2024 - 10:48

Francis:

Beterschap Pieta! Knap maar snel weer op [e-1f48b]

• 23 Mei 2024 - 07:37

Sylvia:

Ja Nico fietsen daar is pittig en lange klimmen dat weet ik nog jammer dat Pieta nog niet lekker is zie mooie foto s voor bij komen nou veel plezier nog

Tags: Vrije dag