3e reisdag direct naar Slapic - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu 3e reisdag direct naar Slapic - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

3e reisdag direct naar Slapic

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

23 April 2024 | Nederland, Sliedrecht

Dinsdag 23-04-2024 vertrokken onder begeleiding van wat natte sneeuw vanaf camping Hofbauer Priem am Chiemsee. Bij het vertrek al de twijfel van waar gaan we naar toe; Ljubljana of direct door naar camping Slapic in Duga Resa.? De vooruitzichten waren eigenlijk nergens goed. Dus direct door naar Slapic leek ons de beste optie. Aldus gekozen voor Slapic. Na twee en een half uur gestopt voor een bakkie en gelijk volgetankt. Helaas voor een prijs waar je een beetje verlegen van wordt. 2.20 euro en een paar uur later in Slovenië zagen we prijzen 1,70 euro. De reis verliep eigenlijk weer prima zoals ingeschat. Eerst richting Oostenrijk; Salzburg dan Villach en vervolgens Vanuit Oostenrijk naar Slovenië.

Het weer werd er in de bergen niet beter op. Constant regen en daarna sneeuw. 2 graden maar gelukkig deed de verwarming van de auto het goed. Om een uur of twee gegeten in de camper en gelijk weer verder gegaan. De laatste 100 kilometer op de 105 in Kroatië waren nogal chaotisch. Hobbel de bobbel op smalle wegen en bergje op en af. Op de camping aangekomen een geschikt plekje uitgekozen. Eerst de koelkast geopend, daar viel gelijk een doos zelfgemaakte soep uit. Dus dweilen alles zat eronder. Toen stroom aangesloten en een bakkie gedaan. Later op de camping uit gaan eten. Best aardig eten en wat gedronken. Daarna naar de camper en viel even later de stroom uit. gelukkig van korte duur. Nu ffff relaxen en straks [e-1f4a4]. Ut moan

• 23 April 2024 - 21:38

Marty:

Hela..jullie gingen toch op weg naar de zon?

[e-2600][e-1f60e][e-1f602]

• 23 April 2024 - 21:42

Pieta En Nico Mostert :

De zon is onderweg naar ons. A.s. vrijdag komt alles goed en vervolgens ook,

( hopen we ) [e-1f60e]

Fijne reis verder vandaag [e-1f48b]

• 24 April 2024 - 15:50

Natasja :

Oeps.... [e-1f628]

Gelukkig deed de kachel het!

Succes weer!