Vrije dag in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Vrije dag in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Vrije dag in Athene

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

25 Mei 2024 | Griekenland, Athene

22 Mei een vrije dag op de camping in Athene.

Pieta is beter en Nico wordt ziek en zieker. Pieta gaat met Clemens boodschappen doen en ik blijf en de camper liggen slapen. `s Middags blijf ik ziek en Karin, de reisleidster komt zeggen dat we evt. een dag langer op de camping kunnen blijven. Later komen Petra en Karel aanbieden om met de camper te rijden want Petra rijdt met hun auto met caravan. Dit laatste leek ons het beste plan indien ik me de volgende dag nog niet beter voelde.

23 Mei: dat laatste was idd het geval dus heeft Karel in onze camper gereden en ik naast hem een beetje genavigeerd. Pieta ging bij Petra in de auto en reden voorop. De rit ging prima.

Onderweg zijn we gestopt bij het kanaal van Korinthe. Daar hebben we de zondag erop een uitstapje naartoe. Het laatste stuk weer door een prachtig landschap en we eindigen in Epidaros aan zee op een mooie camping.


  • 25 Mei 2024 - 21:06

    An:

    Wat jammer Nico, dat je ziek bent! Hopelijk knap je snel op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2024

Pod Maslinom Orasac

14 Juni 2024

Vraka Shkoder

14 Juni 2024

Pogradec

14 Juni 2024

Kastraki

14 Juni 2024

Kalami beach
Pieta en Nico

Levensgenieters met hun camperreizen.

Actief sinds 13 April 2024
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 1936

Voorgaande reizen:

13 April 2024 - 31 December 2024

Mijn eerste reis

Landen bezocht: