Eindelijk echt mooi weer - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Eindelijk echt mooi weer - Reisverslag uit Duga Resa, Kroatië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Eindelijk echt mooi weer

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

27 April 2024 | Kroatië, Duga Resa

27-04-2024, Koningsdag!!! maar niet in Kroatië. De dag begon lekker met direct al de zon. Wisselend over de hele dag bijna niet meer weggegaan. Eindelijk ook buiten kunnen ontbijten. Muziekje op de achtergrond, bakkie erbij, wat wil je nog meer. Gisteren 4 jerrycans water in de drinkwatertank gegooid. Nu gaf de meter aan 1/4 tank. Dat terwijl die tank gisteren bijna vol was. Wellicht gebruikt Pieta wel erg veel water, is de tank lek of de meter kapot.? Ik heb de camper aan de onderkant gecontroleerd maar nergens lekkage kunnen ontdekken. Na de lunch ben ik een stukje op mijn nieuwe mountainbike gaan fietsen. Eerst naar Duga Resa en daarna langs de camping richting Donje Bukovlje. lekker tochtje, niet te ver maar weer ffff wennen. Terug op de camping gedoucht en samen wat gedronken op het terras van de camping. Weer terug naar de camper gegaan en om /- 18.00uur zijn we weer terug gegaan naar het restaurant van de camping waar we lekker hebben gegeten en gedronken. Terug in de camper een bakkie gedaan en tv op de laptop gekeken. Dat was het weer voor deze mooie zaterdag.

Groetjes weer van ons,

Pieta en Nico

• 28 April 2024 - 10:31

Natasja :

Wat fijn mooi[e-1f31e]

Lekker [e-1f6b2]

Dus wat wil je nog meer?

Effe wachten op 5 mei!

Succes!!!![e-1f618]

• 28 April 2024 - 17:51

Sylvia :

Nou in ieder geval mooi weer en lekker je fiets kunnen gebruiken mooi toch , en Pieta geen vreemde soorten vlees eten vega voor jouw hier nog steeds koud