Kapotte accu - Reisverslag uit Glífa, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Kapotte accu - Reisverslag uit Glífa, Griekenland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Kapotte accu

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

04 Juni 2024 | Griekenland, Glífa

op zondag 2 juni roken we een zure lucht in de camper. daar wij dat twee jaar eerder ook al hadden meegemaakt vermoedden we direkt een kapotte accu te hebben. Na het voelen aan de accu, die bloedheet was wisten we genoeg. Die is overleden. In de groep was er ook een ex-automonteur die bevestigde waar we al bang voor waren.

Hierna ben ik met de reisleidster naar de receptie gegaan die ons vroeg de maten op te nemen van de accu en er foto`s van te maken. Die heb ik hem door geappt en de volgende dag zou de accu er om 19.00uur zijn. Met enige hulp de stoel uit de camper verwijderd en de accu eruit gehaald. Na wat heen en weer appen bleek de volgende dag om 19.30uur dat de accu de dag daarna ( 4 juni ) pas zou komen om 11.00uur. Om 10.45uur geappt waar de accu afgeleverd zou worden en of ze de oude mee terug namen. Helaas geen antwoord en om 11.15uur maar weer geappt hoe het nu zat. Men vroeg mij naar de receptie te komen en daar werd weer naar de leverancier gebeld. De baas van de camping vertelde me nu dat de accu om 13.00uur door een jongen van de camping opgehaald zou worden.

Dit gebeurde inderdaad en daarna hebben we de goede, nieuwe accu en de stoel weer op zijn plaats gekregen.

• 04 Juni 2024 - 22:45

Francis:

weer. Gelukkig hadden junior snel een nieuwe accu. Nu weer verder genieten [e-1f618]

• 04 Juni 2024 - 22:46

Francis:

Whaha de vorige reactie ging niet zo lekker… maar fijn dat alles goed opgelost is en dat jullie verder kunnen. Fijne reis verder [e-1f618]

• 05 Juni 2024 - 08:15

Cock En Wilna:

Wat een pech.

Gelukkig alles weer goed gekomen en weer vrolijk verder.

Lekker genieten van jullie trip.

• 07 Juni 2024 - 08:41

Natasja :

Gelukkig dat het goed gekomen is!

Tags: Accu kapot