Vraka Shkoder - Reisverslag uit Shkodër, Albanië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu Vraka Shkoder - Reisverslag uit Shkodër, Albanië van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

Vraka Shkoder

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

14 Juni 2024 | Albanië, Shkodër

Vrijdag 14 Juni. De reis naar Shkoder was zeer intensief en vermoeiend. Dit is de laatste camping van onze reis. De eerste dag hebben we heerlijk gegeten in het restaurant van deze camping. Pieta garnalen en ik een zeebaars. Het is een geweldig mooie camping met veel faciliteiten. Vraga; ongeveer 7 km ten noorden van de stad Shkodër. Deze etnografische regio wordt bewoond door Servisch-Montenegrijnen, Podgoriçani (Slavische moslims) en Albanezen. ‘s.

Zaterdag 15 juni `s middags Jeu de Boules finales gespeeld en `s avonds tafeltje dekje met veel medereizigers.

Zondag 16 juni: Die dag was het vaderdag waarvan ik geen benul had tot ik een app kreeg van onze lieve dochter. `s Middags naar de eerste EK-wedstrijd van Oranje tegen Polen gekeken onder het genot van een drankje van ACSI. `s Avonds hadden we het afscheidsdiner van de groep met een optreden van een Albanese dansgroep. toen werd ik gebeld door onze fantastische zoon die mij een fijne vaderdag wenste. Die avond kwam er dus een einde aan onze georganiseerde groepsreis.


  • 22 Juni 2024 - 10:23

    Natasja :

    Kijk het laatste stukje van de reis.... succes hoor met de terug reis!!!!!!

Tags: Shkoder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Albanië, Shkodër

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2024

Pod Maslinom Orasac

14 Juni 2024

Vraka Shkoder

14 Juni 2024

Pogradec

14 Juni 2024

Kastraki

14 Juni 2024

Kalami beach
Pieta en Nico

Levensgenieters met hun camperreizen.

Actief sinds 13 April 2024
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 2074

Voorgaande reizen:

13 April 2024 - 31 December 2024

Mijn eerste reis

Landen bezocht: