De start vanaf huis - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu De start vanaf huis - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Pieta en Nico Mostert - WaarBenJij.nu

De start vanaf huis

Door: Pieta en Nico

Blijf op de hoogte en volg Pieta en Nico

21 April 2024 | Nederland, Sliedrecht

De dag voor ons vertrek kregen we nog aardig wat bezoek. Eerst kwam Sylvia die vertrok na een uurtje. Daarna kwam Klara ( van de Graaf ). Even later belde Timo, die wilde ook even afscheid komen nemen. Opa en oma gingen wel erg lang weg. Toen die vertrokken kwamen Natasja, Nika en Arno. Na het afscheid van die drie belde Patricia. Ook die kwamen `s middags nog ffff afscheid nemen.

Daarna nog wat ontbrekende spullen in de camper geladen.

Die morgen van ons vertrek werd alles het best wel druk. De ontbrekende en laatste spullen erin, koelkast en ijskast inladen, fietsen erop, de elektriciteitskabel eraf , enz. Toch redelijk op de geplande tijd vertrokken. 9.15 ipv 9 uur. Daarna om de hoek bij de BP, die nieuwe, nog de tank volgegooid en hup de rijksweg op richting Gorinchem. We hadden gepland die dag naar RCN camping Laacher See te rijden. Nou dat is volledig gelukt en zonder problemen.

De camping ligt aan een prachtig meer waar alle plaatsen uitzicht op hebben. Het weer zat echter nog niet zo mee. Af en toe een regenbui, afgewisseld door hagelbuien. Wij kregen een plaats toegewezen die nogal drassig en schuin was. Na veel slippen, proberen keggen onder de wielen te krijgen en andere frustraties ben ik maar om een andere plaats gaan vragen. Dat kwam helemaal goed en de camper stond ook gelijk goed horizontaal.

Vervolgens zijn we in het restaurant wat gaan drinken en hebben we direct een tafel besproken voor die avond. Nou; heerlijk gegeten en gedronken en met een tevreden gevoel naar de camper gegaan. Ffff t.v. gekeken en de computer gepakt om dit verhaaltje te tikken. na veel zoeken ook de muis gevonden. Dat zijn van die dingen. Daar moet je[e-1f638] voor zijn. Dit was de eerste dag nog fffff TV kijken en [e-1f4a4] . Tot gauw

• 22 April 2024 - 05:36

De Hoogerwaardjes:

Leuk verslag hoor![e-1f600]

We wensen jullie veel plezier![e-1f44d]

Succes straks en op naar de volgende lokatie....[e-1f690]

We kijkenuit naar het reisverslag deel 2. [e-1f913][e-1f618] tot gauw! [e-2764]

• 22 April 2024 - 11:41

De Mostertjes:

Leuk!!! Bij de RCN… voor ons heel vertrouwd.

Goede reis verder richting Oostenrijk

Liefs van ons [e-1f496]

• 23 April 2024 - 09:54

Ronald :

Leuk om jullie reis zo mee te maken. Geniet er van. Ronald.